Cover sets gegar

faisal faisal

Cover sets gegar

Sudah 2kali saya tukar coverset lampu depan honda future ni..lama-kelamaan ia akan bergegar semula (seperti patah).Begitu juga coversets dibahagian-bahagian yang lain.Motor Honda sekarang memang takde kualiti lagi..Sangat Hampa.
Mohd Ali Mohd Ali

Re: Cover sets gegar

Alamak..sy ingat nk angkat satu moto ni. rupanya banyak masalah plak. xjadilah nk bli,baik sambar Modenas GT 128 je.
zulfairus zulfairus

Re: Cover sets gegar

Askum....sy pemilik honda future...xde ape2 yg gegar pada moto sy.sy rase lg selesa guna honda dr yamaha....tq boonsiew
Wan Muhammad Murtadha Wan Muhammad Murtadha

Re: Cover sets gegar

saya dah beli Honda Future BMD1380  spec ke2 RM5800.. baik dari Modenas. tapi mahal drp Modenas.
saya beli lagi untuk 2nd motor full spec 5950.00 kerana tak mahu lanyak 1 motor shj.
Wan Muhammad Murtadha Wan Muhammad Murtadha

Re: Cover sets gegar

Bapa saya pernah beli honda c70 , Nx105 , krisstar , CT100 . kemudian dia beli utk saya Honda Future BMD1380 dan hari ini dia beli lagi yang full spec.. katanya harga dah murah sikit dan perubahan design warna model. Full spec 5950.00 tunai carilah kedai yg offer harga terendah.
Wan Md Zamri Wan Md Zamri

Re: Cover sets gegar

Lingkup.....Motor datang Kedai hari Khamis..dan suruh ambil hari ni (sabtu)...design lama..absorber belakang linkaran warna silver (patutnya yg baru warna merah)..tayar tiub fesyen lama...sy check tru phone..dia call agent Alor Setar katanya design baru belum keluar lagi..cuma ada dalam internet... agent boon siew mau kencing sama saya....tui........kat Subang Perdana Berlambak motor Future design baru...
Mohd Ali Mohd Ali

Re: Cover sets gegar

Sabor je lah bro..lain kali kene bli yang ready stock baru xkene kencing. apa2 pun tahniah dpt moto baru.
meta4 meta4

Re: Cover sets gegar

biasa tu.. saye gune dulu dlm 3000km pastu gegar belah kiri.. suruh kedai tmbh double tap bwh ... suruh dia test jalan.. smpai senyap sunyi je skrg.. huhu.. stkt ni bagus sudah 13000km jln..
hairul hairul

Re: Cover sets gegar

BTLLAH BRO MTR GEGAR TERUK AKU MCM NYESAL GAK BELI NI
 P KEDAI DORG CKP KEADAAN TU BIASA
future gegar future gegar

Re: Cover sets gegar

bagaimana tambah double tap u? apa maksudnya? mohon pencerahan.