Quantcast

Harga Honda Future

12
brahym brahym

Harga Honda Future

Saya terbaca harga Future basic selling price RM59++. Kalau OTR lebih kurang 6k lebih juga. Saya rasa harga tersebut agak tidak munasabah. Pengeluar motorsikal cuma lebih mementingkan keuntungan tetapi langsung tidak menepati permintaan pengguna. Teknologi pun masih jauh ketinggalan dengan pesaing lain. Pengeluar seperti honda menjual ke produk ke seluruh dunia dan kadangkala harga dinegara luar lebih murah berbanding Malaysia. Apakah peranan Bon Siew Honda Malaysia dalam menyelesaikan masalah ini?
slr slr

Re: Harga Honda Future

I panggil kedai tadi, harga paling rendah, RM 5690 (basic model). Paling tinggi, RM 61++. Ini harga tunai. Tak tahulah kalu harga OTR ke tak...
Boon Siew Honda Boon Siew Honda

Re: Harga Honda Future

Harga untuk Honda Future kat Malaysia
Spoke/Self/Fr Disk - OTR 5578
Cast/Self/Fr Disk - OTR 5728
Cast/Self/Fr. Rr Disk - OTR 5998

tidak sama dengan apa yang dijelaskan.
Lone Ranger Lone Ranger

Re: Harga Honda Future

Apa pendapat tuan-tuan dengan harga tersebut, alloy wheels, electric starter front disc brake, rear drum, harga RM 5728. 125 cc,  -  Banding dengan Yamaha LC sama spec, RM 6118. 135cc.... Harga morsikal sahaja.
Wave125X Wave125X

Re: Harga Honda Future

ok la 2.. honda jimat mnyak lg.. lju lak 2..
Divider_Jalan Divider_Jalan

Re: Harga Honda Future

Harga beza 3ratus, kompom ramai amik LC135 sbb cc.. Lagi satu nape enjin honda skrg cepat lemau?  Sy smpai skrg beli 3 biji honda EX5 semua henjin lama.. Sbb 2kali beli honda Ex5 baru enjin wave, last jual balik cari EX5 enjin lama.. Apa dah jadi dengan kualiti enjin Honda?
As As

Re: Harga Honda Future

Saya bersetuju dengan divider jalanan, saya dah menggunakan honda wave 110rs lebih 2 tahun tetapi masalah tuning engine yang tidak konsisten dan bunyi engin meletup-letup semasa start atau sedang bergerak masaih tidak dapat diselesaikan ramai mekanik yang berlainan. apa sudah jadi!
Setia Honda lama Setia Honda lama

Re: Harga Honda Future

serupa jugak dengan honda wave 125 saya.. tukar minyak hitam dengan plug pun exos masih meletup- letup jugak apa dah jadi dengan honda kap cai sekarang??.
Boon Siew Honda Boon Siew Honda

Re: Harga Honda Future

Harga yang disebut atas telah memasuki road tax dan insurance single rider.
Kalau motor shj, motorsikal harga ~RM5479...
man man

Re: Harga Honda Future

Saya pun sokong sebab harga full spek mahal dan kita ini setia  kepada honda ,saya harap boon siew akan rendah harga full spek. pada kadar yang sewajarnya.

steven steven

Re: Harga Honda Future

memang mahal la harga honda sekarang , tak ada tubeless lg , rasa nak ambil lc je , tambah sikit je
superman taro superman taro

Re: Harga Honda Future

lorr.... takde tiubless ke....? yg sport rim tu pun pakai tiub jega ke
Superman malaysia Superman malaysia

Re: Harga Honda Future

So taro yg mana satu pilihan anda...????
First Honda First Honda

Re: Harga Honda Future

Sport Rim/Front Disc shj ...Harga cash on the road RM5,900...full spec RM6,300. classic design~~kalau buka pakaj yang menarik dan praktical...5.6L tank, 19L storage box, jimat minyak 60km/l ....saya tentu pilih LC 135..Mungkin nama HONDA ja mahal..~~
Superman malaysia Superman malaysia

Re: Harga Honda Future

nasib baik toyota xde buat motorbike...

Klu ikut moto jenama honda buat masa skrg hanya EX5 aje yg terbaek....categori cub

Klu moto besar pulak CBR....,tp bukan model 150 & 250 yg dua2 model ni hampeh...

bola klempung bola klempung

Re: Harga Honda Future

bnyk jugak kedai jual smpai 6.4otr full spec....
XxX XxX

Re: Harga Honda Future

honda future come with tube tire or tubeless tire?thanks..

Harap pihak Boonsiew honda dapat iklankan harga yg seperti mana tuan katakan kerana bnyak kedai yg saya lawati menawarkan harga otr lebih tinggi dari yg pihah Boonsiew bg mengelakkan kekeliruan dan pihak yg tidak bertanggungjawab mengambil kesempatan
bola klempung bola klempung

Re: Harga Honda Future

Baru call one of the impian honda shop harga otr full spec 6.2,jadi harga tak sama mcm boonsiew.:-(
qmmp qmmp

Re: Harga Honda Future

baru pertama kali beli motor ke bro ?
sekarang pergi survey harga lagenda  115 pula tengok adalah semua kedai jual ikut harga yg disyorkan ?
Ada tempat harga motor memang mahal dan ada tempat yg murah bawah harga disyorkan. sebagai pengguna pandail-pandailah membuat pilihan. kedai mahal jangan beli. pergi la bandar lain yg murah.
12